İndirim!

Kriz Yönetimi Sertifika Programı

TL899,00

Kriz, birdenbire ortaya çıkan, önceden öngörülemeyen, beklenmedik ve olağandışı bir durum ve sorundur. Bu nedenle kriz, örgütsel yaşamda, özel olarak yönetilmesi gereken önemli bir olgudur.

Yönetimde kriz, genellikle yöneticilerin bilgisizliğinin, tecrübesizliğinin bir sonucudur. Elbette ki bunlar dışında diğer etmenler de bulunmaktadır. Ancak bilgili, tecrübeli bir yönetici, kriz doğmadan önce gerekli yönetsel, teknik, ekonomik önlemleri alarak krizi önleyen ya da birdenbire ortaya çıkan bir krizi başarıyla yöneten kişidir.

Sertifika Seçenegi

Gonderim Secenegi

>> BILGI: BASILI GONDERIMLERDE KARGO UCRETSIZDIR.

Ara Toplam:

Ek Ücret:

Toplam:

Açıklama

Ne var ki kriz yönetimde önemli olan, krizi doğmadan önlemek veya doğan krizi başarıya dönüştürmektedir. Krizin üstesinden gelebilmek için, yöneticilerin olduğu kadar çalışanların da krizi anlaması / kavraması ve çıkış yönüne yönelik hamle konusunda yönetime yardımcı olmalıdır.

Bu eğitimimizde Kriz Yönetimi ve Kriz İletişimi hususunda bilgi edinmek isteyen kişilere fayda sağlamak hedeflenmiştir.

Süre: ~90 Saat

Program İçeriği

  • Kriz Nedir?
  • Krizin Özellikleri
  • Krize Yol Açan Etmenler
  • Kriz Yönetim Teknikleri
  • Kriz Yönetim Planı
  • Kriz Yönetim Süreci
  • Kriz İletişimi
  • İşletmelerde Kriz Yönetimi
  • Yönetimde Kriz
  • Yönetimdeki Kriz Dönemleri
  • Örnek Kriz Yönetimi
  • Örnek Kriz İletişimi
Kriz Yönetimi Sertifika Programı

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.

“Kriz Yönetimi Sertifika Programı” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Taksit Tablosu

TÜM PROGRAMLARDA GEÇERLİ BÜYÜK İNDİRİM GÜNLERİ!

X
Sohbet et
Merhaba,
Yardımcı olmamızı ister misiniz?