İndirim!

Pazar, Reklam ve Kampanya Yönetimi Sertifika Programı

TL799,00

Pazarlama, genel olarak “Piyasa ekonomisinde ekonomik mal ve hizmetlerin gerek doğrudan doğruya, gerekse aracılar vasıtasıyla üreticiden son tüketiciye akışı, yeni ihtiyaçların ve yeni satın alma motiflerinin yaratılması ile ilgili işletme faaliyetlerinin tümüdür.”

Reklam; İletişim teknolojisinin ve teknik imkanların geliştiği günümüzde pek çok faaliyet reklam olarak tanımlanabileceği için reklamı belli kalıplara oturtmak zordur.

Ancak reklamı kısaca tanımlamak gerekirse rekabet koşulları altında işletmelerin ürettikleri veya sattıkları mal yada hizmetler için piyasada daha fazla pazar payı oluşturmak, karlılıklarını arttırmak, müşterilerin ilgisini çekmek ve ihtiyaçlarını karşılayan mallar arasında seçim yapmasını etkilemek için söz konusu malla ilgili izlenim yaratma faaliyetlerinin tümüne reklam diyebiliriz.

Sertifika Tercihi

Bu sertifikasyon sadece EETAC akreditasyonludur.

Gonderim Secenegi

>> BILGI: BASILI GONDERIMLERDE KARGO UCRETSIZDIR.

Ara Toplam:

Ek Ücret:

Toplam:

Açıklama

Bu programın amacı, pazar olgusunu ele alarak pazarlama ya da reklamcılık gibi alanlarda kariyer yapmayı planlayan kişilere fayda sağlamaktır.

Süre: ~120 Saat

Program İçeriği

  • Reklamcılıkta Temel Kavramlar
  • Reklamcılığa Giriş
  • Reklam Planlama
  • Reklam Araştırmaları
  • Reklam Ortamları
  • Reklamcılık
  • Yazılı Basında Yaratıcı Faaliyetler
  • Reklam Yazarlığı
  • Reklam Yapım ve Yönetim
  • Reklam Çözümlemesi
  • Reklam Yönetimi
Pazar, Reklam ve Kampanya Yönetimi Sertifika Programı

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.

“Pazar, Reklam ve Kampanya Yönetimi Sertifika Programı” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Taksit Tablosu

TÜM PROGRAMLARDA GEÇERLİ BÜYÜK İNDİRİM GÜNLERİ!

X
Sohbet et
Merhaba,
Yardımcı olmamızı ister misiniz?